Poli Pola i Misiowisko


Mam tak ogromne zaległości tutaj, w moim artystycznym światku, że naprawdę nawet nie wiem, co napisać... Najbardziej oczywiście pochłania mnie praca "w domu", ponieważ moje pociechy nie chodzą do przedszkola, ani do żłobka... do tego praca doradcza, która zajmuje naprawdę sporo czasu i energii. Na rysowanie i projektowanie zostanie mi jedynie jakiś skromny ułamek... a często po prostu padam razem z młodszą latoroślą, której wychodzą trzy zęby na raz. Zanim dostałam z nieba z dzieci nigdy bym nie pomyślała, że spanie (a bardziej odsypianie) stanie się moim priorytetem! 

Dziś pokazuje Wam logo, które powstało już dawno temu... tylko mój zryw ostatnio jest mało... zrywny ;). Zaprojektowane w współpracy z Izą Weber dla Pauliny z Misiowisko, która tworzy przecudne, ręcznie robione misie, króliczki, świnki, lalki... co tylko sobie zamarzycie. Głównie z wełny, ale także ze skrawków chust. Jeśli szukacie oryginalnego prezentu, prosto z serca, dla bliskiej sobie osoby - to polecam Paulinę i jej małe dzieła :).



Komentarze

Popularne posty